Een shooter voor het hele gezin!
Schakel Cocoto’s vijanden uit en red zijn vrienden! Tot 5 spelers kunnen tegelijkertijd op hetzelfde scherm spelen. Wees nauwkeurig, snel en slim om de beste scores in 3 verschillende speltypen neer te zetten! Richt op de bonusballonnen om nog meer punten te scoren.