Darksiders Warmastered Edition
War, de eerste ruiter van de Apocalyps, is door de krachten van het kwaad gemanipuleerd om het eind der tijden in gang te zetten. Nu wordt hij ervan beschuldigd de heilige wet gebroken te hebben door een oorlog tussen hemel en hel te ontketenen. In de strijd die volgde, versloeg het demonische leger de hemelse wachters en eiste vervolgens de aarde op.