Game Party Champions is het vijfde en nieuwste deel van de zeer succesvolle Game Party-serie en exclusief verkrijgbaar voor Wii U. De leuke, toegankelijke speelstijl zal zowel ervaren als nieuwe spelers aanspreken. Dankzij de nieuwe mogelijkheden van de innovatieve Wii U GamePad, kunnen spelers de controller kantalen, draaien en aanraken om sport-, arcade- en partyspellen op heel nieuwe manieren te spelen.