Betreed deze magische onderwaterwereld en win de felbegeerde Shark Trophy in deze razendsnelle racegame! Trotseer de gevaren van de diepzee, waar geen vis durft te zwemmen, en leer om te gaan met wapens en magische krachten om te zegevieren!