Wie of waar je ook bent, Just Dance 2019 bevat een waanzinnige hoeveelheid content waar het hele gezin uren op kan dansen!
Just Dance 2019 heeft meer dan 40 nieuwe leuke nummers en biedt toegang tot ruim 400 nummers via Just Dance Unlimited. Elk exemplaar van de game biedt één maand gratis toegang!
Of je nu iets te vieren hebt of gewoon zin hebt om te dansen, Just Dance is er voor elke gelegenheid!