Mass Effect 3 Special Edition
Het einde van het universum nadert. Een galactische oorlog tegen een bijna onoverwinnelijke vijand brengt verwoesting in het heelal en er is maar één persoon die het kan stoppen: Jij. Bereid je voor op het gevecht van je leven in één van de meest meeslepende en indrukwekkende avonturen tot nu toe met de komst van Mass Effect 3 Special Edition naar Wii U.
Speel als Commander Shepard, een heroïsch lid van het menselijk ras die het lot van het bekende universum in zijn handen houdt. Hoe hij (of zij, dat hangt af van hoe jij het personage ontwerpt) dit weet te redden hangt helemaal van jou af. Voordat je begint aan het avontuur, kun je op een interactieve manier de voorgeschiedenis van Mass Effect 3 beleven en kies je uit een selectie van klassen en vaardigheden die bepalen hoe jij je mannetje staat in een gevecht.
Dit debuut van BioWare op een spelsysteem van Nintendo maakt volledig gebruik van de innovatieve spelervaring die Wii U biedt. Op de Wii U GamePad kunnen spelers het aanraakscherm gebruiken om overzicht te krijgen van de omgeving, teamleden opdrachten te geven en verwoestende aanvallen in te zetten. Mass Effect 3 Special Edition wordt geleverd met extra missies, wapens en teamleden. Daarnaast wordt dit spel geleverd met het Extended Cut einde en geweldige beeldkwaliteit in high-definition.
Spelers kunnen ook online missies met vrienden spelen waarin je kunt kiezen uit diverse rassen, klassen en wapens om te overleven. Uiteraard leveren deze missies enorm spannende momenten op, maar de uitkomst van deze missies hebben een direct effect op het éénspeleravontuur. Het is dus nog belangrijker om alles te geven.
Vol enerverende, hartslagverhogende acties en morele keuzes die zelfs de meest vastberaden spelers testen, is Mass Effect 3 Special Edition op Wii U de ultieme ervaring in interactieve verhalen.