Rabbids Pretpark
De Rabbids zijn terug - en dit keer hebben ze hun zinnen gezet op een pretpark! Bereid je voor op hun misbruik van de diverse attracties en de onrust die ze zullen stoken in Rabbids Pretpark, exclusief voor de Wii U.
Dit ongebruikelijke gezelschapsspel levert een compleet nieuwe Rabbids ervaring op met een bordspel vol verrassingen. Tot wel vier spelers kunnen deelnemen en strijden in krankzinnige activiteiten om trofeeën te pakken te krijgen. Pak je er genoeg, dan word je gekroond tot winnaar. Met ongeveer 20 verschillende attracties en de optie om coöperatief en tegen elkaar te spelen, is er genoeg plezier voor iedereen!
Dit maffe spel is ontworpen om het meeste te halen uit de Wii U GamePad en laat je sturen met de ingebouwde bewegingssensoren, tekenen op het touchscreen, dansen met de GamePad en zelfs blazen in de microfoon! Rabbids Pretpark benut daarnaast de unieke Wii U-mogelijkheid van asymmetrisch spelen: Eén speler speelt op de GamePad en de anderen spelen met een Wii afstandsbediening, waardoor er twee totaal verschillende ervaringen ontstaan bij alle attracties! En zelfs als de TV bezet is, is er geen probleem. Speel gewoon het volledige spel in je eentje op de GamePad!
Maak een Rabbids-feestje in je huiskamer en geniet van de pret met vrienden en familie in Rabbids Pretpark voor de Wii U!