Aiden weet niet alleen raad met technologie, hij kan ook op straat zijn mannetje staan. Verdedig jezelf tegen vijanden met je wapenstok, of schakel ze uit tijdens spectaculaire vuurgevechten op verschillende plaatsen in de stad. Combineer je vechtkunsten met je computervaardigheden om je uit elke situatie te redden: vecht je een weg naar buiten, houd achtervolgers tegen door gebruik te maken van de verschillende systemen in de stad, of knijp er tussenuit door in de trein te stappen als de situatie uit de hand loopt.