Word de held van elk feest met DJ Hero, het spel die je als een echte diskjockey laat draaien, mixen en scratchen. DJ Hero is van dezelfde makers als de Guitar Hero-serie en wordt geleverd met een speciaal ontworpen draaitafelcontroller waarmee je een unieke draai kunt geven aan meer dan 100 zeer diverse tracks. Met nummers van legendarische artiesten als de Beastie Boys, N.E.R.D., David Bowie, Blondie, 50 Cent en Nirvana blijf je eindeloos mixen en genieten.
DJ Hero plaatst je achter draaitafel en crossfader om het publiek op de dansvloer te krijgen en te houden. Gebruik samples, scratch door de tracks heen of voeg freestyle-effecten toe om je eigen stempel op de muziek te drukken. De draaitafelcontroller werkt precies zoals je zou verwachten - gebruik de draaitafelknoppen om te scratchen of de mixer om van de ene naar de andere track te springen. Leef je uit in goedgetimede mixen om je publiek steeds verder op te zwepen.
Je kunt in je eentje uren draaien en oefenen op je techniek, maar de DJ-ervaring komt pas echt tot zijn recht als je optreedt voor publiek. Laat je gasten genieten van je mixen, maak samen met vrienden de perfecte mix of ga de strijd met ze aan om jullie vaardigheden achter de draaitafel te beproeven. Het ongekende realisme van DJ Hero wordt verder opgevoerd met exclusieve verschijningen van werkelijke DJ's, waaronder turntable-tovenaar DJ Shadow en de dansvloermeesters van Daft Punk.
Als je de dikke 100 tracks van DJ Hero in de vingers denkt te hebben, kun je je setlist uitbreiden door nieuwe mixes te downloaden via de Nintendo Wi-Fi Connection. Nieuwe singles zijn verkrijgbaar vanaf 24 november 2009, zodat je ook nummers van Queen, 50 Cent en Public Enemy in de mix kunt gooien. Je kunt een single downloaden tegen betaling van 300 Wii Points.
DJ Hero geeft zowel beginners als volleerde draaitafelhelden volop mogelijkheden om helemaal op te gaan in het authentieke DJ-gevoel. Gebruik je Wii om elk feest in vuur en vlam te zetten!