Een nieuwe GoldenEye voor een nieuwe Bond! Het verhaal van GoldenEye komt opnieuw tot leven met een vernieuwde stand voor één speler, waarin Daniel Craig de rol van Bond vertolkt en Bruce Feirstein, de scriptschrijver van de originele film, het scenario voor zijn rekening heeft genomen.