Kirby's Epic Yarn
Kirby's eerste platformspel voor consoles sinds de dagen van de Nintendo 64 introduceert een ongelooflijke nieuwe look, gebaseerd op geanimeerde wol en een wereld vol stof en textiel. Deze creatieve benadering is direct met de gameplay verwoven en geeft de altijd van vorm veranderende Kirby toegang tot een verscheidenheid aan nieuwe transformaties. Het is een uniek platformspel dat spelers elk hoekje en gaatje laat onderzoeken, op zoek naar verborgen voorwerpen en avontuur.