Lara Croft Tomb Raider: Anniversary
Stap in de schoenen van de veelzijdige actieheldin Lara Croft en beleef het avontuur van je leven. Lara Croft Tomb Raider: Anniversary op de Wii nodigt je uit om terug te gaan naar beroemde locaties uit het oorspronkelijke Tomb Raider-spel en ze in hun nieuwe, frisse vorm te herontdekken.
Tomb Raider: Anniversary maakt uitstekend gebruik van de kracht van de Wii. Dit levert een spannende nieuwe Tomb Raider-ervaring op, waarbij je in de huid van Lara Croft kruipt en probeert de waarheid te achterhalen over een oud kunstvoorwerp, Scion genaamd. Je moet Lara door gevaarlijke omgevingen over de hele wereld loodsen om de Scion op te sporen; daarbij knok je je een weg door verbijsterende levels die plaatsvinden in Peru, Egypte, Griekenland en diverse andere locaties.
Zoals te verwachten valt, is je pad bezaaid met een gezonde mix van afschrikwekkende vijanden, dodelijke vallen en lastige puzzels. Om te overleven, moet je volop gebruik maken van alle talenten van Lara; schiet slechteriken neer en trotseer vele gevaren, terwijl je richting je ultieme doel rent, springt en slingert. Doordat je de mogelijkheid hebt om je via verschillende routes door Lara's wereld te verplaatsen, zul je het spel keer op keer opnieuw willen spelen.
Met de Wii-afstandsbediening en de Nunchuk in handen maak je echt deel uit van de actie. Verlicht je omgeving met een toorts, alsof je hem echt in je hand hebt. Schuifel over gevaarlijke randjes met een snelle beweging van de Wii-afstandsbediening. Grijp gereedschappen uit je archeologenuitrusting en los puzzels op door echte handelingen na te bootsen. Dit soort actie is alleen mogelijk op de Wii. Alles, van het bewegen van de camera tot het richten van je wapens, wordt een meeslepende, nieuwe ervaring dankzij de Wii. Bereid je voor om Lara Croft te besturen zoals je nog nooit hebt gedaan en het ultieme Tomb Raider-avontuur te beleven.