Beklim het podium, pak de microfoon en zingen maar! De muziek speelt en het podium is van jou! Doe je best en wie weet word jij de ster - heb jij het in je om de show te stelen? Betreed het hoofdpodium in Let’s Sing voor Wii en train je stembanden in je eentje of speel met je vrienden en werk samen aan jullie zangkunsten!
In Let's Sing kunnen tot vier spelers samen zingen, of elkaar uitdagen voor een zangduel in vier speltypes: Solo, Duo, Duel en Co-op. Ontdek wie van jullie een ware superster is! Jullie kunnen elkaars prestaties beoordelen aan de hand van het ingebouwde scoresysteem, of naar een opname van je optreden luisteren – kun je maar beter oordopjes in doen of schuilt er een heuse diva in je?
Oefening baart kunst – zing naar hartelust en ontpop je tot een ster in het gloednieuwe Let’s Sing voor Wii!