Link's Crossbow Training
Elke Wii Zapper wordt samen met Link's Crossbow Training geleverd, dus enkele minuten nadat je de verpakking hebt opengemaakt, kun je al door Hyrule 'zappen'!
De Wii Zapper is net zo gemakkelijk in elkaar te zetten als te gebruiken. Schuif de Wii-afstandsbediening net boven de trekker in de Wii Zapper en schuif de Nunchuk er aan de achterzijde in. Zapklaar!