Medal of Honor: Heroes 2
Neem je plaats in aan de frontlinie en laat jezelf meeslepen door de spectaculaire gevechten van Medal of Honor: Heroes 2. In het nieuwste spel uit de spannende Medal of Honor-serie beleef je dankzij de kracht van de Wii het slagveld op een unieke manier!
Je kruipt in de huid van John Berg, een geheim agent in de Tweede Wereldoorlog. Je moet een machtige vijand zien te verslaan en om deze missie tot een goed einde te brengen, zul je al je mogelijkheden moeten benutten. De uiterst geheime missie vindt plaats achter vijandelijke linies en vereist een combinatie van brute kracht en zorgvuldig afgewogen tactiek. Met de Wii-afstandsbediening en Nunchuk in je handen wordt de eerstepersoons-actie van Medal of Honor: Heroes 2 op een unieke manier tot leven gebracht. Zo richt je wapens, gooi je met granaten, bedien je vijandelijke radio's en plaats je explosieven door middel van intuïtieve gebaren.
Dankzij de uitgebreide aanpasmogelijkheden van het spel kun je de gevoeligheid van je vizier aan jouw schietstijl aanpassen. Hierdoor kun je gemakkelijker vijandelijke doelen uitzoeken en met allerlei verschillende wapens aan de slag: van jachtgeweren tot raketwerpers. Naast de gevarieerde missies uit de verhaalstand voor één speler, bevat Medal of Honor: Heroes 2 de zogenaamde Arcade Mode, een stand waarin iedereen eenvoudig rechtsreeks in de actie kan duiken. In de Arcade Mode beweeg je namelijk automatisch door de levels, waarbij jij slechts hoeft te richten en schieten op iedereen die op je weg verschijnt.
De Medal of Honor: Heroes 2-belevenis wordt compleet gemaakt door een nu al legendarische stand voor meerdere spelers, waaraan maar liefst 32 mensen van over de hele wereld tegelijkertijd mee kunnen doen. Met drie verschillende online multiplayer-standen, zes verschillende gebieden om in te strijden en de mogelijkheid om de strijd in je eentje of in een team aan te gaan, heb je genoeg mogelijkheden om te bewijzen dat jij een echte held bent op het wereldwijde strijdtoneel.