PokéPark 2: Wonders Beyond
Sluit je aan bij Pikachu en zijn vrienden om de verdwenen Pokémon te redden en ontdek het mysterie van een betoverde nieuwe wereld in PokéPark 2: Wonders Beyond. Ontrafel met Pikachu en zijn vrienden het mysterie van de verdwenen Pokémon en bevrijd ze uit Wish Park. Alleen jij kunt ontdekken wie of wat achter de verdwijningen zit.
In PokéPark 2: Wonders Beyond speel je met één van de vier Pokémon-personages. Naast Pikachu kan je kiezen uit drie starter-Pokémon uit Unova: Oshawott, Snivy en Tepig, met elk bijzondere eigenschappen die je tijdens je avonturen verder helpen. De unieke vaardigheden van Pikachu’s vrienden komen goed van pas om de verdwenen Pokémon uit de greep van een mysterieuze wereld te bevrijden. Met de elektrische aanvallen van Pikachu kun je apparaten activeren,Oshawott heeft de mogelijkheid om door water te bewegen, Snivy kan sneller rennen en hoger springen dan de andere Pokémon en Tepig kan de obstakels op je pad vernietigen.
Met dit forse arsenaal aan vaardigheden kunnen Pikachu en zijn vrienden zich aanpassen aan vrijwel alle omstandigheden en situaties. De eenvoudige bediening maakt van PokéPark 2: Wonders Beyond een spel waar jonge Pokémon-fans en beginnende spelers net zoveel van zullen genieten als PokéPark-veteranen.
Pikachu, Oshawott, Snivy en Tepig zijn zeker niet de enige Pokémon die je tijdens je mysterieuze reis kunt ontmoeten, want er zijn bijna 200 andere Pokémon, waaronder vele uit de Unova-regio. Als je met deze Pokémon vriendschap hebt gesloten, helpen ze je graag een handje. Er zijn ook Pokémon die je uitdagen in spellen waarin je tegen meerdere vijanden strijdt, meedoet aan een potje tikkertje of verstoppertje, of zelfs deelneemt aan een quiz. Wanneer je aan deze Pokémon hebt laten zien wat je waard bent, worden ze je vrienden en helpen ze je verder op je missie om de Pokémon te redden.
Tijdens je speurtocht naar de verdwenen Pokémon stuit je ook op attracties die door de eindbaas-Pokémon worden bewaakt. Als je zo’n attractie hebt voltooid, moet je de eindbaas verslaan. Daarbij mag je zelf kiezen welke van de vier bestuurbare Pokémon je voor het gevecht gebruikt. Denk goed na over die keuze, want misschien komen de unieke vaardigheden van een bepaalde Pokémon tijdens het gevecht wel goed van pas, zodat je kans op een overwinning groter wordt.
Kun jij ontdekken wie of wat er schuilgaat achter het mysterie van de verdwijnende Pokémon? Sluit je aan bij Pikachu en zijn maatjes en sluit vriendschap met nog veel meer verschillende Pokémon in PokéPark 2: Wonders Beyond, exclusief voor Wii.