De tweelingzusjes Mio en Mayu Amakura zijn verdwaald in een dorp dat van de kaart is verdwenen. Een dorp dat in een eeuwige schemer gehuld gaat.
De tweeling probeert het dorp te ontvluchten. Mio doet haar uiterste best om haar zus te begeleiden, die mank loopt door een verwonding uit haar kinderjaren. Al snel wordt duidelijk dat Mayu openstaat voor de geestenwereld, en langzaam maar zeker raakt ze bezeten door de geest van een tweeling die ooit deelnam aan de duistere ceremonie van het dorp.
De jongste van de tweeling, Mio, heeft een opgewekt en positief karakter. Ze geeft zichzelf nog steeds de schuld van het ongeluk uit hun kindertijd, waarbij Mayu gewond raakte aan haar been, en heeft gezworen haar oudere zus altijd te beschermen. Mio staat wat minder open voor de geestenwereld dan Mayu, maar als ze de hand van haar zus vasthoudt, deelt ze Mayu's visioenen.
De oudste van de twee, Mayu, is stil en teruggetrokken. Toen ze nog jong was gleed ze uit op een bergpad en kwam lelijk ten val, waardoor ze nog steeds mank loopt. Haar lichamelijke gesteldheid is zwak en ze is afhankelijk van haar jongere zusje. Mayu is uiterst ontvankelijk voor de geestenwereld maar heeft geen controle over de krachten die op haar inwerken. Ze doet dienst als een medium, waardoor de geesten kunnen communiceren met de wereld van de levenden.