Na zijn werk aan King Kong is de veelgeprezen spelontwikkelaar Michel Ancel terug om Rayman nieuw leven in te blazen. Dit videogame-icoon gaat nog steeds zonder ledematen door het leven, maar dankzij de innovatieve bedieningsmogelijkheden van de Wii beschikt hij nu wél over tal van stoere nieuwe moves.
Raving Rabbids belooft het mafste Rayman-avontuur ooit te worden. In de game wordt onze heldhaftige hoofdrolspeler gevangen genomen door een bende dolle konijnen, die al eeuwenlang onder de grond zitten te broeden op een invasie om de wereld te veroveren. Om zijn land en de bewoners ervan te redden, moet Rayman proberen de Rabbids aan zijn kant te krijgen, zodat hij de snode plannen van hun gestoorde keizer kan verijdelen.