Rayman Raving Rabbids: TV Party
Er is iets raars aan de hand met Rayman's tv. De programma's zien er anders en vreemder uit… wacht even! Die gekke Rabbids zijn weer terug! Rayman Raving Rabbids TV Party is het nieuwste deel van de succesvolle partyreeks voor de Wii. De doldwaze konijnen hebben in dit spel bedacht dat de wereld het beste veroverd kan worden met behulp van de televisie. Er kunnen de gekste dingen gebeuren als de Rabbids je tv onder controle hebben!
In Rayman Raving Rabbids TV Party vind je zes kanalen: Trash TV, Discovery, Extreme Sport, twee muziekkanalen en een filmkanaal. Alle zes werken oncontroleerbaar op je lachspieren, zeker als je ziet wat de Rabbids nu weer in hun schild voeren. TV Party introduceert ook nieuwe belachelijke manieren om de konijnen op hun nummer te zetten, met behulp van het Wii Balance Board. Je zult in dit spel meer lichaamsdelen moeten gebruiken dan je voor mogelijk hield!
Neem samen met vrienden en familie deel aan 50 knotsgekke nieuwe spellen, die op onvergetelijke wijze onze populaire cultuur op de hak nemen... en 25 minigames om erin te komen. Ook kun je helemaal los gaan met de gloednieuwe party-spelstand en het opnemen tegen maximaal zeven andere spelers. Het ene moment roetsj je een helling af op een gekantelde gnoe, het andere moment maak je coole moves op een tv-dansfeest. Werkelijk iedereen zal kunnen genieten van de nieuwste serie malle uitdagingen in Rayman Raving Rabbids TV Party.