Super Mario All-Stars - 25th Anniversary Edition
Haal Super Mario-geschiedenis in huis en herontdek vier klassieke platformspellen op een enkele Wii-speldisk. Nu is het de perfecte tijd voor Wii-spelers om Mario's oorsprong te achterhalen, met vier van de meest belangrijke spellen uit het NES-tijdperk, bijgewerkt met graphics en geluid in SNES-stijl, klassieke platformactie waarvoor je alleen een Wii-afstandsbediening (of een andere controller naar keuze) nodig hebt en de mogelijkheid om je voortgang op te slaan en werelden die je al hebt uitgespeeld wanneer je maar wilt opnieuw te spelen.
Deze verzameleditie wordt verder afgemaakt door twee extra's: een Super Mario History-boekje dat origineel beeldmateriaal uit de jaren '80 en verhelderende interviews met de makers van Mario bevat en een Super Mario Hostory Soundtrack-cd die je door de jaren van 1985-2010 voert, met de themamuziek en geluidseffecten van het originele Super Mario Bros. helemaal tot die van Super Mario Galaxy 2.
Duik dieper in de site voor meer informatie over alles dat je in deze ultieme Mario-verzameling vindt!
Vanaf de eerste maten van de onmiddellijk herkenbare themamuziek tot de laatste confrontatie met Bowser, bevat het originele Super Mario Bros. magische momenten waar spelers van alle leeftijden al voor meer dan twee decennia lang van genieten.
De ongekende populariteit van het spel is voor een groot deel te danken aan een combinatie van toegankelijkheid en innovatieve ideeën die hun onherroepelijke stempel hebben gedrukt op de videospellen die daarna volgden. Oh, en natuurlijk speelt de geliefde loodgieter Mario de hoofdrol!
Bestuur Mario (of zijn broertje Luigi in de stand voor twee spelers) en ren, spring en zwem door het Mushroom Kingdom om de ontvoerde Princess Peach te bevrijden. Onderweg stuiter je op vijanden en grijp je handige power-ups zoals de Fire Flower of de Super-Star, waarmee je tijdelijk onkwetsbaar wordt. Je zult ontdekken hoe leuk het is om Mario van links naar rechts te leiden en de vele geheimen van het spel te ontdekken. Bereik het einde voor je door je voorraad levens heen bent!
Super Mario Bros. Is in zijn originele staat meer dan 40 miljoen keer verkocht en is het begin van een tijdperk dat spellen, films en televisieprogramma's heeft voortgebracht. Maar het belangrijkst is dat dit spel de tand des tijds met glans heeft doorstaan en genoeg uitdagingen biedt voor zowel fans van het eerste uur als spelers die Mario's oorsprong net ontdekken.
Het oospronkelijke vervolg op Super Mario Bros. was in Europa nooit uitgebracht voor de NES, maar kwam uiteindelijk uit als deel van Super Mario All-Stars voor de SNES en in zijn originele staat voor de Virtual Console.
Met uitdagende nieuwe levels, lastigere vijanden en meer geheimen om te ontdekken, biedt Super Mario Bros.: The Lost Levels een uitdaging voor zelfs de meest doorgewinterde Mario-meesters.
De spelformule van het origineel is ook wat bijgesteld, waardoor je deze keer kunt kiezen of je met Mario of Luigi speelt: Mario is eenvoudiger te besturen maar zijn slankere broer kan hoger springen.
Het Mushroom Kingdom staat deze keer onder nog strengere controle van de volgelingen van Bowser, dus je bent verzekerd van uitdagingen als je bekende vijanden treft op onverwachte plaatsen. Kijk er bijvoorbeeld niet van op als je onder water Koopa's tegenkomt of Bloopers door de lucht ziet vliegen! En Bowser zal zich ook meer laten zien! Verder vind je windstoten die Mario en Luigi zo van een platform af kunnen blazen en de gevreesde Poison Mushroom in deze wereld die je old school SuperMario Bros.-vaardigheden tot het uiterste zal testen!
Mario is terug in Super Mario Bros. 2 en deze keer krijgt hij hulp van zijn vrienden!