Een kwart eeuw nadat zij voor het eerst uit de riolering zijn opgestaan om onze straten te ontdoen van slechteriken zijn de Teenage Mutant Ninja Turtles terug en klaar voor de strijd voor Wii!
Teenage Mutant Ninja Turtles: Smash-Up is een intens vechtspel waarin je met je favoriete personage uit het TMNT-universum de strijd aangaat in een keur aan spectaculaire spelstanden. Word meester in verschillenden oosterse vechtkunsten met Leonardo, Michelangelo, Raphael en Donatello en daag maximaal drie vrienden uit voor een hectisch gevecht (niet geschikt voor groentjes). En als je er klaar voor bent, kun je het ook nog eens opnemen tegen de rest van de wereld via de Nintendo Wi-Fi Connection.
Let ook goed op de schilden die af en toe tijdens je gevechten verschijnen. Hiermee kun je uiteindelijk vele nieuwe verrassingen vrijspelen die speciaal gemaakt zijn om 25 jaar TMNT te vieren.
Naast de vele vechtstanden, kun je jezelf ook verdiepen in de achtergrondverhalen van deze beroemde schildpadden, door het spelen van de verhaallijn. Met een compleet nieuw verhaal, geschreven in samenwerking met één van de bedenkers van de Teenage Mutant Ninja Turtles, zullen fans en nieuwkomers allemaal een eigen unieke rol spelen in dit beroemde verhaal, dat de afgelopen 25 jaar verteld werd via stripboeken, speelfilms, televisieseries en meer.
Het is tijd om jouw "turtle power" los te laten op de rest van de wereld. Laat zien dat jouw groene held geen groentje is in Teenage Mutant Ninja Turtles: Smash-Up voor Wii!