Toy Story 3: The Video Game
Op naar de sterren… en daar voorbij! Wil je alle bekende plaatsen uit Toy Story 3 nu ook wel eens zelf bezoeken? Lees dan vooral verder want Toy Story 3: The Video Game is uitgebracht voor Wii.
Disney Interactive Studios brengt het kleurrijke speelgoed tot leven in een onvervalst actie-avonturenspel met alle bekende locaties, personages en uitspraken uit de film.
Bestuur de stoïcijnse sheriff Woody, de uitbundige cowgirl Jessie of de uit de kluiten gewassen ruimteheld Buzz Lightyear. In de Story Mode wacht je een avontuur waarin je zult vliegen, racen, galopperen en springen, door levels waar de actie vanaf spettert. Zo kun je alle bekende filmmomenten op een compleet andere manier beleven. In de Toy Box Mode speel je in een 'open wereld' , waarin je vrij bent om te doen en laten wat je wilt. Je hoeft de dingen dus niet in een bepaalde volgorde te spelen, maar kunt dat doen op de manier die jij het leukst vindt. Zo zou het leven altijd moeten zijn...
Wat de Toy Box Mode zo leuk maakt, is dat je het helemaal naar eigen wens kunt aanpassen. Je kunt de omgeving veranderen en allerlei extra's vrijspelen om het allemaal nog leuker te maken. Je kunt nieuwe panden bouwen, de texturen veranderen, ze een nieuw likje verf geven en allerlei aanpassingen maken. Als je opdrachten voltooit, ontvang je meer aanpassingen of goud, waarmee je weer nieuw speelgoed kunt kopen. Je kunt de bewoners zelfs helpen zich beter te kleden. Door ze letterlijk tegen gebouwen aan te smijten, kun je hun haardracht, hoeden en kleding veranderen. Met elke nieuwe vriend die je vrijspeelt, ontstaan er nieuwe manieren om te spelen – als een cadeautje waar je nooit op raakt uitgekeken!