Wii Fit Plus
Gebruik de kracht van Wii met het Wii Balance Board om thuis een workout te doen die er echt toe doet. Met Wii Fit Plus van Nintendo kun je op een nieuwe manier met je lichamelijke conditie bezig zijn. Geniet lekker in je eigen huis van 60 verschillende activiteiten en een grote verzameling oefeningen.
Met Wii Fit Plus kun je actief spelen. Gebruik het Wii Balance Board om yoga, spiertrainingen, aerobicsoefeningen en balansspellen te proberen. Het is een geheel nieuwe benadering om fit te blijven, die zo flexibel is dat je het makkelijk in je weekschema kunt inplannen en aan je specifieke trainingseisen kunt aanpassen. Met de functie Calorie Check kun je heel handig zelf calorieën tellen. Neem plaats op het Wii Balance Board en zet zelf de eerste stap in deze nieuwe fitnesservaring!
Neem je fitnesstraining een stapje verder of beleef voor het eerst de Wii Fit-ervaring met Wii Fit Plus en het Wii Balance Board. Wii Fit Plus heeft alles wat mogelijk was in Wii Fit, het fitnessspel waarvan miljoenen exemplaren zijn verkocht. Ook heeft het nieuwe manieren om thuis te trainen, plezier te beleven en meer bewust te worden van je gezondheid. Stap dus snel op het Wii Balance Board en werk verder aan een gezondere levensstijl!
Wii Fit Plus maakt gebruik van het Wii Balance Board en de bewegingsgevoelige besturing van Wii. Het maakt thuis trainen een leuke ervaring. Naast een grote verzameling oefeningen kunnen spelers thuis actief genieten van 15 Training Plus-spellen, die zijn ontworpen als een workout voor lichaam en geest waaraan je écht plezier kunt beleven. Of het nou om een sneeuwballengevecht of om een potje golf gaat, aan je conditie werken was nog nooit zo leuk!
Wii Fit Plus is een gezondheids- en fitnessspel waarmee je zelf kunt bepalen hoe je thuis traint. De oefeningen kunnen exact aangepast worden aan hoeveel tijd je hebt om te oefenen of aan welke fitnessonderdelen je je wilt richten. Als je eenmaal de juiste oefeningen hebt gekozen, kun je ze opslaan, zodat je ze telkens weer kunt gebruiken voor een persoonlijke conditietraining.
Wii Fit Plus heeft een handig systeem waarmee je calorieën kunt tellen, zodat je thuis de voortgang van je oefeningen kunt bijhouden. Met de functie Calorie Check, die gebruikmaakt van het Metabolisch Equivalent (MET), kun je bepalen hoeveel calorieën je hebt verbrand en kun je het effect van je oefeningen op het Wii Balance Board in de gaten houden. Voordat je begint kun je zelfs een doelstelling bepalen, voor een bepaald aantal calorieën. Dit doe je door pictogrammen van voedsel te kiezen en door Wii Fit Plus te laten weten waar je naartoe werkt.
Naast een meerspelerstand, waarin maximaal acht spelers het in bepaalde spellen tegen elkaar kunnen opnemen, kun je in Wii Fit Plus altijd makkelijk een ander profiel kiezen. Zo blijft het voor de hele familie makkelijk om mee te doen aan de plezierige ervaring van de workout in eigen huis. Werkelijk iedereen kan meedoen! Zo kent Wii Fit Plus ook de mogelijkheid om huisdieren en baby’s te wegen. Of het nou gaat om op maat gemaakte oefeningen, een handige calorieënteller of op een plezierige manier in conditie blijven voor de hele familie, Wii Fit Plus en het Wii Balance Board tillen de thuisworkout naar een geheel nieuw niveau!