In een enorme wereld vol avontuur leidt een verlangen naar wraak tot het avontuur van je leven. Neem de heilige Monado ter hand en strijd tegen het kwaad in een uitgebreide RPG voor Wii, waarin de actie zich net zover uitstrekt als het oog reikt.
Xenoblade Chronicles is een avonturenspel waarin spelers een boeiend verhaal beleven in een enorme wereld. Het spel biedt tal van gebieden om te verkennen, terwijl spelers vechten met mechanische vijanden, gebruikmaken van strategie en speciale krachten, en tal van personages besturen. Het spel is te spelen met de Classic Controller of met de Wii-afstandsbediening en Nunchuk, en zal alle fans van fantasie- en avonturenspellen aanspreken.
Xenoblade Chronicles 3D is nu verkrijgbaar, exclusief voor de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL. Ervaar dit epische avontuur met verbeterde 3D-graphics, een betere besturing en nieuwe functies.