ANIMA Ark of Sinners
Terwijl ze op de vlucht zijn voor hun achtervolgers vallen Celia en Nemo in de diepten der aarde en komen terecht in dit verdoemd oord. Celia ontwaakt helemaal alleen op deze voor haar onbekende locatie, een lege metropool slechts bewoond door schaduwen.
Vergezel Celia in een verbazingwekkende reis door de fascinerende wereld van het RPG-verhaal Anima Beyond Fantasy, een avontuur dat haar zal leiden tot in de diepste geheimen van de stad…en die in haar eigen ziel.