BOWLING
Een één-tegen-één, ‘vriendschappelijke’ wedstrijd tegen een wedstrijdopponent in elk speltype.
De ‘Season Mode’ is een serie aaneengesloten toernooien waarin tien toernooien met verschillende speltypes moeten worden gespeeld. Het doel is om de eerste plaats te veroveren op de ranglijsten.
In Arcade Sports kunnen twee spelers tegen elkaar spelen in een ‘versus’ wedstrijd op één Wii-systeem.