Nieuwe soorten Beats inclusief Avoid Beats!
De BIT.TRIP-serie wordt gecompleteerd met BIT.TRIP FLUX: CommanderVideo’s laatste reis.Grijp je Wii-afstandsbediening en maak je klaar voor een klassieke spelervaring terwijl CommanderVideo terugkeert naar de bron.Of je nu in je eentje speelt of coöperatief met twee spelers, je zult worden geconfronteerd met nieuwe uitdagingen waarvan zelfs de meest ervaren BIT.TRIPPERS zullen schrikken.Geniet van nieuwe uitdagingen binnen de vertrouwde spelervaring waarmee het fenomeen BIT.TRIP ooit begon. Nieuwe Power-Ups inclusief het schermvullende batje!