Bomberman Blast
Er is een gloednieuwe aanvulling op de "Bomberman"-reeks voor WiiWare! Tot 8 spelers kunnen online strijden via Nintendo Wi-Fi Connection! Door de eenvoudige bediening is dit een geweldig spel om te spelen met vrienden en familie!Door te schudden met de Wii-afstandsbediening activeer je nieuwe voorwerpen voor meer actie dan ooit eerder in Bomberman! Je kunt de intensiteit zelfs nog verder verhogen door je eigen Mii-personages toe te voegen!Je resultaten kunnen worden bijgehouden op het Nintendo Wi-Fi Connection-klassement, om ze te vergelijken met de rest van de wereld! Dit wordt een klapper voor iedereen - van degenen die nog nooit een Bomberman game hebben gespeeld tot de Bomberman-meesters!Voorzien van Nederlandstalige schermteksten.