Castlevania The Adventure ReBirth is een vernieuwing van de traditionele actie- en platformstijl van de eerste Castlevania games en het biedt spelers een uitdagend spel vol sensaties in de arcadestijl. Speel in de rol van Christopher Belmont – een heroïsche strijder uit een lange lijn van vampierdoders en maak een einde aan het kwade bewind van Dracula: Het zijn donkere dagen voor de mensheid. Dracula is uit het graf opgestaan en krijgt de landen opnieuw in zijn greep. Zijn leger van uit de demonenwereld opgeroepen volgelingen neemt bloedig wraak en doet wat hij ze opdraagt. Vorder in het doorzoeken van Castlevania en vernietig Dracula!