ONDERDELEN
Explosieve actie in dit schietspel voor 1 of 2 spelers! Jij bestuurt de Contra-soldaten Bill Rizer en Lance Bean en beschermt de aarde tegen een buitenaardse invasie. Bewapen jezelf met krachtige wapens en knal je een weg door hordes dodelijke vijanden en gigantische eindbazen. Vernietig de duivelse Chief Salamander en zijn Neo-Salamander Force!