FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES: My Life as a Darklord
In FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES: My Life as a Darklord, kun je je heerlijk misdragen. In dit spel ben je namelijk een duistere dame die er alles aan zal doen om met zoveel mogelijk van die suffe goedzakken af te rekenen!
Dit nieuwste deel in de populaire FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES-serie verschijnt exclusief voor WiiWare en nodigt je uit om als de duivelse dochter van de Darklord op te treden. In die rol is het jouw taak om de aanvallen van allerlei zogenaamde helden af te slaan. Deze hebben het namelijk voorzien op het duistere kristal dat zich bevindt in de top van de toren die jij je huis noemt.
Om je toren te verdedigen kun je beschikken over een groeiende verzameling gemene valstrikken en meedogenloze monsters. Plaats deze zo slim mogelijk op de verschillende etages van je toren om je vijanden tegen te houden. Natuurlijk worden je tegenstanders steeds slimmer en sterker, dus moet je je boosaardige brein stevig aan het werk zetten om te voorkomen dat ze van je woning een ruïne maken.
Laat de wereld zichzelf maar eens een keertje redden en toon je van je slechtste kant in dit spannende realtime strategiespel. FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES: My Life as a Darklord is alleen als WiiWare verkrijgbaar.