Family Pirate Party
Papa, Mama, Sarah en Billy zijn er weer, maar nu als piraten op volle zee! Gooi de dobbelstenen en zeil langs de eilanden om de schatten te veroveren die op elk eiland te vinden zijn. Wie aan het eind het meeste goud heeft, wint! Family Pirate Party heeft aantrekkelijke graphics en leuke muziek. Neem het op tegen maximaal drie andere spelers, of dit nu je vrienden, de computer of beide zijn, voor grandioze bordspel-fun met vier spelers. Heb jij het in je om je tegenstanders te verslaan en de koning van Family Pirate Party te worden?