Houd het luchtruim veilig op je Nintendo DSi met de waanzinnig meeslepende DSiWare-download Flight Control!
In dit spel boordevol actie ben je luchtverkeersleider op een steeds drukker wordende luchthaven. Je bent heer en meester over het luchtruim en je moet vliegtuigen zonder botsingen naar hun landingsgebied leiden. Je werkt op vliegvelden tussen groene weilanden, aan de kust, in de binnenlanden van Australië, in een winterlandschap en zelfs op een vliegdekschip. Leer hoe je tien soorten vliegtuigen moet laten landen, van jets tot watervliegtuigen en helikopters.
Dankzij de tutorial in het spel kun je Flight Control binnen een minuut leren spelen. Maar meteen wegleggen zal je zeker niet lukken!