Bereid je voor om te swingen op de beat! Doe mee met Gabrielle en haar monstervrienden terwijl ze dansen op een spooktastische selectie van songs. Grijp je Wii-afstandsbediening en dans mee terwijl je schuifelt, schudt en draait op de maat van de muziek! Er zijn problemen in Monsterstad! De trouwe zombies van Vlad de vampier zijn verdwenen. Gabrielle en haar monstervrienden moeten op de dansvloer hun beste beentje voor zetten om ze terug te lokken. Misschien kunnen ze ondertussen ook de identiteit achterhalen van het mysterieuze wezen dat de zombies van Monsterstad terroriseert! Tot en met 4 spelers kunnen schitteren met hun beste moves in de multiplayermodus!