Eigenschappen
Geweldige klassieke schietactie in een 2D ruimte! Bestuur het ruimtechip Vic Viper en schiet je een weg door de levels die zijn gevuld met honderden vijanden, obstakels en enorme bosses! Verzamel versterkende capsules om je wapensysteem te verbeteren, van eenvoudige versnellingen, bommen tot lasers om talrijke kopieën van je schip en de wapens te maken!