Waan je in de wilde wereld van Roller Derby! Pak je rolschaatsen en sluit je aan bij echt bestaande Roller Derby-teams als Texecutioners, Dairyland Dolls, Brewcity Bruisers, Rat City Rollergirls en Gotham Girls Roller Derby. Deze meiden doen alles voor de absolute overwinning!
Creëer je eigen derbyschaatster en groei in level, naarmate het seizoen vordert, of speel als een van de kant-en-klare derbysterren van de Women’s Flat Track Derby Association! Speel op vijf circuits en schaats vooruit, achteruit, in je eentje of met een vriend of vriendin. Schaatsers, scheidrechters, fans en gamers zijn verslingerd aan de heftige actie van dit spel!