Ben je klaar om de uitdaging aan te gaan en de geheimen van LA-MULANA te ontdekken?
LA-MULANA is het meest uitgebreide actie & archeologie-spel ooit.Neem het roer over van professor Lemeza en zijn onafscheidelijke zweep, en ontdek de mysteries van de mensheid! Overwin valstrikken, vijanden en de bewakers in het grootste avontuur ooit gemaakt voor WiiWare.
In LA-MULANA ga je op verkenning door een uitgestrekt tempelcomplex en vooral: je voelt je er totaal in ondergedompeld . Elk mechanisme, elke valstrik of puzzel die je oplost, zal je een topgevoel geven.