Een overdosis retro met meer dan 60 verhaalmissies en 40 arcade-uitdagingen. "Leen" voertuigen en vermijd de politie, terwijl je chaos en verderf zaait onder je medebewoners! Spring op voetgangers voor muntjes, of gebruik ze als testpoppen voor de 25 wapens en POWER-UPS! WHOA!