Daag je vrienden en familie uit en word de laureaat van een Nederlandstalige tv-quiz! Geef met je Mii-personage het antwoord op leuke en uitdagende vragen, van echte klassiekers tot pure instinkers in diverse categorieën: geschiedenis, aardrijkskunde, literatuur, wetenschap, sport en entertainment! Als extra uitdaging zul je je Wii-afstandsbediening ook op originele manieren moeten gebruiken: als zaklamp om verborgen antwoorden te belichten, of om een laagje weg te krabben en zo antwoorden te ontdekken. Het gaat er dus niet alleen om snel en slim te zijn!
TV Show King zet je grijze cellen aan het werk om heel wat geld te verdienen. Durf je aan het rad te draaien om nog meer te winnen? Neem je het risico om een deel van je zuurverdiende centen weer te verliezen?
Speel je een weg naar de finale waar in een ultiem duel beslist wordt wie het meeste geld opstrijkt. TV Show King zet je hersenen aan het werk! Waar wacht je nog op? Probeer TV Show King nu!