Tales of Elastic Boy Mission 1
Tales of Elastic Boy laat je kennis maken met een unieke en vernieuwende manier van spelen, die optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden van de Wii-afstandsbediening. Om je speurtocht te voltooien en je planeet te redden moet je niet alleen door allerlei landen reizen en vijanden verslaan, maar ook ontmoet je vrienden en moet je pittige puzzels oplossen.