Tomena Sanner
Razendsnelle zijdelingse actie voor 1 tot 4 spelers! Bestuur de zakenman Hitoshi Susumu die op zijn agenda achter loopt en niet met rennen zal stoppen tot hij op het ultieme dansfeest aankomt! Vermijd door slechts één knop te gebruiken, Samoerai, T-Rexes, cowboys en allerlei soorten moeilijke hindernissen! Daag je vrienden uit en vergroot je score in deze te gekke nieuwe spelervaring die op niets anders lijkt!