Vampire Crystals
Er was eens… een plaats genaamd Creepyland, waar zombies en vampieren vreedzaam samenleefden. De vampieren hielden de zombies droog door hun bloed te zuigen en de zombies aten de vampieren die stierven door ouderdom of ziekte. Maar op een kwade dag veranderde alles...