Zombie Panic in Wonderland
Zombie Panic in Wonderland is een derde-persoonsschietspel met een eenvoudig besturingssysteem. Je bestuurt het hoofdpersonage met de Nunchuk, en richt en schiet met de Wii-afstandsbediening. De levels bestaan uit drie delen, met aan het eind van elk level een baas die je moet verslaan.
De driedimensionale wereld kan volledig worden vernietigd en in brand worden gestoken – de plattegrond van de omgeving verandert als je objecten vernietigt (van kratten snoepjes tot hele gebouwen). In de meerspelerstand kunnen twee spelers tegelijkertijd spelen, en kiezen uit drie verschillende personages.