Alex Kidd in Miracle World – SEGA MASTER SYSTEM
Alex Kidd, een van SEGA’s eerste mascottes, schittert in zijn eigen platformavontuur. Spring, zwem, vlieg en rijd op je motor naar de overwinning, terwijl je de wereld redt van de kwaadaardige Janken en zijn handlangers, die je moet verslaan door middel van het spel ‘steen, papier, schaar’!
In het vervolg op SNK’s originele vechtspel keren Terry en Andy Bogard en Joe Higashi terug, en worden vijf nieuwe vechters geïntroduceerd. Met nog mooiere beelden, de mogelijkheid om op twee tweedimensionale vlakken te vechten en nieuwe ‘wanhoopsacties’ is Fatal Fury 2 een titel die liefhebbers van het genre niet mogen missen.
Gebruik je ninja-vaardigheden om het op te nemen tegen hordes vijanden in dit klassieke zijwaartscrollende speelhalspel voor één of twee spelers. Vecht als Joe, Hayabusa of een van de andere strijders die onderweg hun diensten aanbieden, waaronder de legendarische zwaardvechter Musashi, terwijl je de stad bevrijdt van een kwaadaardige ninja-clan.
In dit vervolg op het succesvolle actie-avontuur ga je de boosaardige shogun Kunitoki achterna door de tijd naar het moderne Manhattan. Gebruik je vechtkunsten en puzzelvaardigheden om je van Central Park naar de uiteindelijke confrontatie te begeven in dit isometrische meesterwerk.
Wanneer acht mysterieuze torens plotseling op de planeet Nebulus verschijnen, is het aan jou om ze te beklimmen, de vele gevaren te ontwijken en het vernietigingsmechanisme op de top te activeren. Dit innovatieve platformspel deed spelers in de jaren ’80 versteld staan met zijn 3D-achtige beelden en boeiende spelmechanieken.