Ontdek een ware schatkamer aan klassieke spellen en laat gouden tijden herleven met Virtual Console! Met een unieke catalogus, die niet minder dan 9 verschillende systemen en honderden spellen - van geroemde meesterwerken tot obscure cultklassiekers - biedt de Virtual Console toegang tot meer dan 25 jaar videospelgeschiedenis, via je Wii.