Doe mee met de festiviteiten in een dirndljurk!
Doe mee met de Oktoberfest-vieringen in Duitsland door deze fantastische dirndljurk aan te trekken! Gedurende twee weken (van 19 september tot en met 2 oktober) kun je dit geweldige kledingstuk ontvangen in Animal Crossing: Let's Go to the City voor de Wii. Dit gaat echter een beetje anders dan bij de meeste andere voorwerpen, dus zorg dat je de instructies leest. Zodra je de jurk hebt kun je deze naar hartelust bewerken en er een werkelijk unieke creatie van maken!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is dit Duitse kledingstuk al binnen handbereik Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.