Vier nieuwe downloadbare spellen voor je Nintendo DSi en Wii!
Haal je Wii-afstandsbediening uit je holster. Bewijs dat je de snelste schutter bent in dit schietgevecht met echte acteurs!
Teken met de magische stift om Max te helpen vijanden te verslaan, obstakels te overwinnen en puzzels op te lossen.
Nanocarp hebben een gevoelig gehoor en ze reageren op geluiden als klappen en fluiten.
Trapy zijn sierlijke zwemmers en vinden het heerlijk om geluiden uit te stoten terwijl ze in het water getrokken lijnen volgen.