In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
Welkom bij WiiWare, een in het Wii-winkelkanaal verkrijgbare digitale downloaddienst. WiiWare opent de deur naar een hele serie nieuwe titels die exclusief ontwikkeld zijn om via de Wii gedownload te worden. Via WiiWare heb je toegang tot unieke software van zowel grote speluitgevers als creatieve, onafhankelijke ontwikkelaars. Ervaar WiiWare nu!
WiiWare biedt een scala aan spellen voor zowel nieuwkomers als veteranen. Of het nu gaat om simpele maar verslavende spellen of om betoverende avonturen, WiiWare-titels worden op een creatieve manier geproduceerd, waarbij rekening wordt gehouden met de unieke mogelijkheden van het Wii-systeem.