WiiWare
HoopWorld: BasketBrawl is een drie-tegen-drie basketbalspel met een speelhaltwist. Unieke personages spelen op prachtige, natuurlijke locaties, terwijl vechtacties en power-ups het spel van snelheid en afwisseling voorzien. Kies je favoriete team en reis de wereld rond om de onbetwiste basketbalkampioen te worden. Speel alleen of met een vriend, en probeer de koplopers van het HoopWorld-klassement te verslaan. Ben je er klaar voor?
Sarah, Billy en de rest van de familie zijn terug voor ouderwets goede kaartspelactie! Family Card Games bevat aantrekkelijke, tekenfilmachtige beelden en betoverende muziek, als aankleding van de vriendschappelijke wedstrijden. Je kunt in je eentje Daifugo (presidenten) spelen of het opnemen tegen maximaal drie anderen in een online wedstrijd. Daarnaast zijn Speed (snelkaarten) en Memory beschikbaar, waarin je je reflexen en mentale capaciteit op de proef kunt stellen. Ben jij de snelste en slimste van je familie en vrienden?
Zo wild als in dit spectaculaire derdepersoonsschietspel was het wilde Westen niet eerder. De bende van The Kid heeft met de hulp van een robotleger de stad overgenomen! Knal je een weg langs snode schurken, roekeloze robots en enorme eindbazen. Speel het spel alleen of met een vriend in de coöperatieve stand. Het is aan jou om de rust te doen wederkeren in de stad – of wat er van over is als de kruitdamp optrekt.
Verlicht de sterrenhemel met Disney Fireworks! Dames en heren, jongens en meisjes... gebruik het touchscreen om een verbluffend nachtelijk kleurenextravaganza te veroorzaken met Disney Fireworks! Lanceer raketten naar de overeenkomende kleuren in de lucht om een explosie te veroorzaken en punten te scoren. Met perfecte timing verhoog je je WOW! Meter om speciale verrassingen en raketten vrij te spelen! Disney Fireworks bevat originele muziek, 15 uitdagende levels in 5 verschillende Disney-werelden, topscoreranglijsten, en nog veel meer!
Drift Street International is de ultieme straatrace-ervaring op hoge snelheid, alleen verkrijgbaar voor Nintendo DSi. Slip en boost met je fijn afgestelde sportwagen door uitdagende straten in intense middernachtsraces door de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Japan. Test je racevaardigheden tegen aggressieve, door de computer bestuurde bestuurders of neem het op tegen je vrienden in races via de draadloze communicatie van de Nintendo DSi. Elk parcours is tevens in arcade-stijl met checkpoints of in een tijdsrit te racen.