Vanaf volgende week vrijdag kun je in de schoenen stappen van Shulk, de onverschrokken held uit het Wii-spel Xenoblade Chronicles. Met behulp van het legendarische zwaard, de Monado, zul je strijden voor het behoud van jouw wereld. Maar als nu alvast wilt proeven aan wat deze epische RPG te bieden heeft, kun je vanaf vandaag de officiële website van Xenoblade Chronicles bezoeken.